ემანუელ მაკრონი - უკრაინელებო, სამართლიანობისა და მშვიდობისთვის ბრძოლაში საფრანგეთი ყოველთვის თქვენს გვერდით იქნება
Giant Ukrainian flag raised at Odesa Lighthouse
Ukraine to receive weapons from Canada’s new aid package next month – PM Carney
SSU, SOFs strike gas processing facility in Russia’s Ust-Luga
Independence Day celebrations held in Kyiv’s Sophia Square
Zelensky thanks world leaders for Independence Day greetings
Zelensky: “We are building Ukraine strong and powerful enough to live in security and peace”
მამუკა ხაზარაძე, უკრაინელ ხალხს დამოუკიდევლობის დღეს ულოცავს

მოსახლეობას ყველაზე მეტი არაკეთილგანწყობა ლიბერთი ბანკისა და საქართველოს ბანკის მიმართ აქვს

25.01.2024 ნახვები: 1447

საქართველოში საბანკო სისტემის მიმართ მოსახლეობის განწყობების შესწავლის მიზნით, „ნეიშენ ჯორჯიას“ დაკვეთით APPA-ს მიერ ჩატარებული კვლევის მიხედვით  ყველაზე ნეგატიური დამოკიდებულება „ლიბერთი ბანკისა“ და „საქართველოს ბანკის“ მიმართ არსებობს.

გამოკითხვის მიზანს წარმოადგენდა იმ საბანკო დაწესებულებების გამოვლენა, რომლებიც ცალკეული მიმართულებებით რესპოდენტების/კლიენტების ნეგატური დამოკიდებულებებით სარგებლობენ.

ლიბერთი ბანკი და საქართველოს ბანკი მოსახლეობის ნეგატიური განწყობების მიხედვით ლიდერობენ თითქმის ყველა კატეგორიაში. 

ჩატარებული კვლევის ერთი ნაწილის შედეგები იხილეთ ქვემოთ.

საქართველოში საბანკო სისტემის მიმართ მოსახლეობის განწყობების შესწავლა

გამოკითხვა ჩაატარა კომპანიამ APPA, „ნეიშენ ჯორჯიას“ /nation.ge/ დაკვეთით.

გამოკითხვის მიზანს წარმოადგენდა იმ საბანკო დაწესებულებების გამოვლენა, რომლებიც ცალკეული მიმართულებებით რესპოდენტების/კლიენტების ნეგატური დამოკიდებულებებით სარგებლობენ.

გამოკითხვაში მონაწილეობდა 1369 რესპოდენტი, რომელთაც სხვადასხვა ეტაპზე შეხება - საქმიანი ურთიერთობა ჰქონდათ/აქვთ უმსხვილეს ქართულ ბანკებთან  -საქართველოს ბანკი, თიბისი ბანკი, ლიბერთი ბანკი, ბაზის ბანკი, პროკრეტიდ ბანკი.

გამოკითხვა ჩატარდა 2023 წლის 15-25 დეკემბერს თბილისში, ქუთაისში, ბათუმში, ზუგდიდში, თელავში, გორში და რუსთავში.

გამოკითხულთა ასაკი - 24-60 წელი, სქესი - 52% მამაკაცი, 48% ქალი.

ძირითადი მიგნება -

  • მოსახლეობაში ყველაზე ნეგატიური დამოკიდებულება „ლიბერთი ბანკისა“ და „საქართველოს ბანკის“ მიმართ არსებობს

ბანკებთან ურთიერთობის გამოცდილებიდან გამომდინარე რესპოდენტები ყურადღებას ამახვილებდნენ კონკრეტულ ნაკლოვანებებზე:

  • მომხმარებელთა მომსახურეობის გარემო (ვიზუალური და ემოციური აღქმა); 
  • ბიუროკრატიული ბარიერები;
  • მომსახურეობის/სერვისის მიღების ოპერატიულობა;
  • კლიეტთან ურთიერთობის მოქნილობა;
  • კლიენტისადმი კეთილგანწყობა (ემოციური აღქმა);
  • სესხების გაცემის პროცედურებისა და პასუხის (დადებითი/უარყოფითი მნიშვნელობის გარეშე) ოპერატიულობა;
  • კრედიტებთან დაკავშირებით რისკების განმარტებები;
  • კლიენტის კეთილგანწყობა საბანკო დაწესებულების მიმართ და ა.შ.

 

უკმაყოფილობა მომხმარებელთა მომსახურეობის გარემოთი (% გამოკითხულთაგან):

 

 

 უკმაყოფილობა ბიუროკრატიული ბარიერების მხრივ (% გამოკითხულთაგან):



 

 











ყველას ნახვა
ყველას ნახვა