ახლო აღმოსავლეთი: პოტენციური გავლენის უცვლელი შეფასება, თუმცა სიახლე აშშ დოლარის მხრივ
დონალდ ტრამპი - ირანმა ბირთვულ იარაღზე უარი უნდა თქვას
ბიზნესდაჯილდოება 2025-ზე, ცხრა წლის მანძილზე ყველაზე მეტი ბიზნესი დარეგისტრირდა
ანდრეი სიბიგა - ღამით რუსეთმა უკრაინის წინააღმდეგ მასშტაბური და სასტიკი დარტყმა განახორციელა
არის თუ არა ჩვენთან დიქტატურა?
„ჰელსინკის კომისია“- „ქართული ოცნების“ მთავრობამ ყველა პოლიტპატიმარი დაუყოვნებლივ უნდა გაათავისუფლოს
საშუალო ხელფასის 48% საქართველოში საკვებზე იხარჯება - Start - Business Solutions-ის კვლევა
2025 წლის ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდები

2025 წლის ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდები

17.06.2025 ნახვები: 198

მსოფლიოს განვითარება კომპანიებზე და მათი დამფუძნებლების გადაწყვეტილებებზე არის დამოკიდებული, რადგან სწორედ ანტრეპრენიორები არიან ის ადამიანები, რომლებიც პროგრესს განაპირობებენ. კომპანიები ბრენდებს ფლობენ, რომელთა დახმარებით მომხმარებელს თავს აყვარებენ. ბრენდების გლობალური რეიტინგის შედგენა მრავალი კომპანიის ძალისხმევას მოითხოვს და ეს საქმე საერთაშორისო საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-მა ითავა, რომელიც კომპანიებს ბრენდის ფინანსური პარამეტრებით, ბაზრის წილით, მომხმარებელთა ლოიალურობით და მარკეტინგული ინვესტიციებით აფასებს.

დღეს სწორედ იმ პრემიულ ბრენდებს გაგაცნობთ, რომლებიც Brand Finance-ის შეფასებით მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ფასობს.

— Porsche

ღირებულება: $41.1 მლრდ
სფერო: ავტომობილები
კაპიტალიზაცია: $43.8 მლრდ

— CHANEL

ღირებულება: $37.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A

3 — Louis Vuitton

ღირებულება: $32.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A

4 — Hermes

ღირებულება: $19.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: $285 მლრდ

5 — Rolex

ღირებულება: $18.8 მლრდ
სფერო: საათების წარმოება
კაპიტალიზაცია: N/A

BM.GE

ყველას ნახვა
ყველას ნახვა