მსოფლიოს განვითარება კომპანიებზე და მათი დამფუძნებლების გადაწყვეტილებებზე არის დამოკიდებული, რადგან სწორედ ანტრეპრენიორები არიან ის ადამიანები, რომლებიც პროგრესს განაპირობებენ. კომპანიები ბრენდებს ფლობენ, რომელთა დახმარებით მომხმარებელს თავს აყვარებენ. ბრენდების გლობალური რეიტინგის შედგენა მრავალი კომპანიის ძალისხმევას მოითხოვს და ეს საქმე საერთაშორისო საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-მა ითავა, რომელიც კომპანიებს ბრენდის ფინანსური პარამეტრებით, ბაზრის წილით, მომხმარებელთა ლოიალურობით და მარკეტინგული ინვესტიციებით აფასებს.
დღეს სწორედ იმ პრემიულ ბრენდებს გაგაცნობთ, რომლებიც Brand Finance-ის შეფასებით მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ფასობს.
ღირებულება: $41.1 მლრდ
სფერო: ავტომობილები
კაპიტალიზაცია: $43.8 მლრდ
ღირებულება: $37.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A
ღირებულება: $32.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A
ღირებულება: $19.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: $285 მლრდ
ღირებულება: $18.8 მლრდ
სფერო: საათების წარმოება
კაპიტალიზაცია: N/A