კაია კალასი - “ქართული ოცნების” მიერ დემოკრატიაზე თავდასხმა სულ უფრო მძიმე ხდება
რადოსლავ სიკორსკი - შეზღუდვები უნდა დაუწესდეთ მათ, ვინც პასუხისმგებელნი არიან რეპრესიებზე და არა ქართველ ხალხს
დენის შმიგალი უკრაინის პრემიერ-მინისტრის თანამდებობიდან გადადგა
Shmyhal resigns as Ukraine's PM
ლევან ხაბეიშვილი - კობახიძემ, საზოგადოებას მიაწოდოს ინფორმაცია, რიჟვაძის მკვლელობის მცდელობის დღეს ადგილზე იყვნენ თუ არა „შს“ მინისტრი და მამუკა მდინარაძე
დონალდ ტრამპი - ვლადიმერ პუტინით იმედგაცრუებული ვარ
თიბისიმ პარტნიორი კომპანიების ფინანსური მენეჯერებისთვის ყოველწლიური ტრენინგები გამართა
სალომე ზურაბიშვილი ევროკავშირის წევრი ქვეყნების საგარეო საქმეთა მინისტრებსა და კაია კალასს - სტრატეგიული მოთმინების დრო ამოიწურა

2025 წლის ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდები

17.06.2025 ნახვები: 357

მსოფლიოს განვითარება კომპანიებზე და მათი დამფუძნებლების გადაწყვეტილებებზე არის დამოკიდებული, რადგან სწორედ ანტრეპრენიორები არიან ის ადამიანები, რომლებიც პროგრესს განაპირობებენ. კომპანიები ბრენდებს ფლობენ, რომელთა დახმარებით მომხმარებელს თავს აყვარებენ. ბრენდების გლობალური რეიტინგის შედგენა მრავალი კომპანიის ძალისხმევას მოითხოვს და ეს საქმე საერთაშორისო საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-მა ითავა, რომელიც კომპანიებს ბრენდის ფინანსური პარამეტრებით, ბაზრის წილით, მომხმარებელთა ლოიალურობით და მარკეტინგული ინვესტიციებით აფასებს.

დღეს სწორედ იმ პრემიულ ბრენდებს გაგაცნობთ, რომლებიც Brand Finance-ის შეფასებით მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ფასობს.

— Porsche

ღირებულება: $41.1 მლრდ
სფერო: ავტომობილები
კაპიტალიზაცია: $43.8 მლრდ

— CHANEL

ღირებულება: $37.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A

3 — Louis Vuitton

ღირებულება: $32.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A

4 — Hermes

ღირებულება: $19.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: $285 მლრდ

5 — Rolex

ღირებულება: $18.8 მლრდ
სფერო: საათების წარმოება
კაპიტალიზაცია: N/A

BM.GE

ყველას ნახვა
ყველას ნახვა