'I don't like the bombing': Trump says US in talks with Russia on ceasefire
Funds for frontline communities: Shmyhal says government is preparing additional support tool
War update: 165 clashes on front lines in past day, most fighting in Pokrovsk, Kursk sectors
PACE spring session: debates on holding Russia accountable, hearings on Ukrainian journalists held by aggressor
U.S. Embassy mourns victims of Kryvyi Rih strike in solidarity
Russian war casualty toll in Ukraine up by 1,350
Ukrainian drone operators locate, destroy Russian UAV control point, fuel depot
France reorients its strategic efforts toward helping Ukraine

გამოკითხულთა 38% უკმაყოფილოა „ლიბერთი ბანკის“ მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი

26.01.2024 ნახვები: 814

მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი უკმაყოფილო ბანკებს შორის ლიბერთი ბანკის და საქართველოს ბანკი ლიდერობენ.

საქართველოში საბანკო სისტემის მიმართ მოსახლეობის განწყობების შესწავლის მიზნით, „ნეიშენ ჯორჯიას“ დაკვეთით APPA-ს მიერ ჩატარებული კვლევის მიხედვით, რესპოდენტების 38% უკმაყოფილოა ლიბერთი ბანკის მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი.

საბოლოოდ მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი უკმაყოფილო ბანკების რეიტინგი ასე გამოიყურება:

ლიბერთი ბანკი - 38%

საქართველოს ბანკი - 20%

ბაზის ბანკი - 17%

პროკრედიტ ბანკი - 15%

თიბისი ბანკი - 10%

 

გამოკითხვა ჩაატარა კომპანიამ APPA, „ნეიშენ ჯორჯიას“ დაკვეთით.

გამოკითხვის მიზანს წარმოადგენდა იმ საბანკო დაწესებულებების გამოვლენა, რომლებიც ცალკეული მიმართულებებით რესპოდენტების/კლიენტების ნეგატური დამოკიდებულებებით სარგებლობენ.

გამოკითხვაში მონაწილეობდა 1369 რესპოდენტი, რომელთაც სხვადასხვა ეტაპზე შეხება - საქმიანი ურთიერთობა ჰქონდათ/აქვთ უმსხვილეს ქართულ ბანკებთან  -საქართველოს ბანკი, თიბისი ბანკი, ლიბერთი ბანკი, ბაზის ბანკი, პროკრეტიდ ბანკი.

გამოკითხვა ჩატარდა 2023 წლის 15-25 დეკემბერს თბილისში, ქუთაისში, ბათუმში, ზუგდიდში, თელავში, გორში და რუსთავში.

გამოკითხულთა ასაკი - 24-60 წელი, სქესი - 52% მამაკაცი, 48% ქალი.

ძირითადი მიგნება -

  • მოსახლეობაში ყველაზე ნეგატიური დამოკიდებულება „ლიბერთი ბანკისა“ და „საქართველოს ბანკის“ მიმართ არსებობს

ბანკებთან ურთიერთობის გამოცდილებიდან გამომდინარე რესპოდენტები ყურადღებას ამახვილებდნენ კონკრეტულ ნაკლოვანებებზე:

  • მომხმარებელთა მომსახურეობის გარემო (ვიზუალური და ემოციური აღქმა);  ბიუროკრატიული ბარიერები;
  • მომსახურეობის/სერვისის მიღების ოპერატიულობა;
  • კლიეტთან ურთიერთობის მოქნილობა;
  • კლიენტისადმი კეთილგანწყობა (ემოციური აღქმა);
  • სესხების გაცემის პროცედურებისა და პასუხის (დადებითი/უარყოფითი მნიშვნელობის გარეშე) ოპერატიულობა;
  • კრედიტებთან დაკავშირებით რისკების განმარტებები;
  • კლიენტის კეთილგანწყობა საბანკო დაწესებულების მიმართ და ა.შ.

ყველას ნახვა
ყველას ნახვა