ურსულა ფონ დერ ლაიენი - თავისუფალი უკრაინა თავისუფალი ევროპაა
24 აგვისტო საქართველოს კონსტიტუციის დღეა
ლევან ხაბეიშვილი - ივანიშვილის გუნდი აღარ არსებობს, შეგვიძლია, ეს ხალხი მალე გავისტუმროთ - მშვიდობიანი დამხობა რეჟიმს
ირაკლი კობახიძე - არის გამოწვევები, რაც უკავშირდება, მათ შორის, აშშ-თან და ევროკავშირთან ურთიერთობებს
პრემიერმა სუს-ის უფროსად მამუკა მდინარაძის კანდიდატურა წარადგინა
ანრი ოხანაშვილმა სუს-ის უფროსის თანამდებობა დატოვა
თბილისის მერობის კანდიდატი, ირაკლი კუპრაძე, გუნდის წევრებთან ერთად თბილისელ პენსიონერებს შეხვდა
ევროკავშირი უკრაინას დამოუკიდებლობის დღისთვის 4 მილიარდ ევროს გადასცემს

გამოკითხულთა 38% უკმაყოფილოა „ლიბერთი ბანკის“ მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი

26.01.2024 ნახვები: 937

მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი უკმაყოფილო ბანკებს შორის ლიბერთი ბანკის და საქართველოს ბანკი ლიდერობენ.

საქართველოში საბანკო სისტემის მიმართ მოსახლეობის განწყობების შესწავლის მიზნით, „ნეიშენ ჯორჯიას“ დაკვეთით APPA-ს მიერ ჩატარებული კვლევის მიხედვით, რესპოდენტების 38% უკმაყოფილოა ლიბერთი ბანკის მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი.

საბოლოოდ მომხმარებელთა მომსახურების გარემოთი უკმაყოფილო ბანკების რეიტინგი ასე გამოიყურება:

ლიბერთი ბანკი - 38%

საქართველოს ბანკი - 20%

ბაზის ბანკი - 17%

პროკრედიტ ბანკი - 15%

თიბისი ბანკი - 10%

 

გამოკითხვა ჩაატარა კომპანიამ APPA, „ნეიშენ ჯორჯიას“ დაკვეთით.

გამოკითხვის მიზანს წარმოადგენდა იმ საბანკო დაწესებულებების გამოვლენა, რომლებიც ცალკეული მიმართულებებით რესპოდენტების/კლიენტების ნეგატური დამოკიდებულებებით სარგებლობენ.

გამოკითხვაში მონაწილეობდა 1369 რესპოდენტი, რომელთაც სხვადასხვა ეტაპზე შეხება - საქმიანი ურთიერთობა ჰქონდათ/აქვთ უმსხვილეს ქართულ ბანკებთან  -საქართველოს ბანკი, თიბისი ბანკი, ლიბერთი ბანკი, ბაზის ბანკი, პროკრეტიდ ბანკი.

გამოკითხვა ჩატარდა 2023 წლის 15-25 დეკემბერს თბილისში, ქუთაისში, ბათუმში, ზუგდიდში, თელავში, გორში და რუსთავში.

გამოკითხულთა ასაკი - 24-60 წელი, სქესი - 52% მამაკაცი, 48% ქალი.

ძირითადი მიგნება -

  • მოსახლეობაში ყველაზე ნეგატიური დამოკიდებულება „ლიბერთი ბანკისა“ და „საქართველოს ბანკის“ მიმართ არსებობს

ბანკებთან ურთიერთობის გამოცდილებიდან გამომდინარე რესპოდენტები ყურადღებას ამახვილებდნენ კონკრეტულ ნაკლოვანებებზე:

  • მომხმარებელთა მომსახურეობის გარემო (ვიზუალური და ემოციური აღქმა);  ბიუროკრატიული ბარიერები;
  • მომსახურეობის/სერვისის მიღების ოპერატიულობა;
  • კლიეტთან ურთიერთობის მოქნილობა;
  • კლიენტისადმი კეთილგანწყობა (ემოციური აღქმა);
  • სესხების გაცემის პროცედურებისა და პასუხის (დადებითი/უარყოფითი მნიშვნელობის გარეშე) ოპერატიულობა;
  • კრედიტებთან დაკავშირებით რისკების განმარტებები;
  • კლიენტის კეთილგანწყობა საბანკო დაწესებულების მიმართ და ა.შ.

ყველას ნახვა
ყველას ნახვა