თიბისიმ მდგრადი განვითარების მიმართულებით მთავარი მიღწევები წარადგინა
Ukraine needs new weapons investment, drones as priority
Germany supports Ukraine’s NATO membership – Zelensky
გიორგი გახარიას პარტია არჩევნებში მონაწილეობის შესახებ გადაწყვეტილებას არ შეცვლის
რვა ოპოზიციურმა პარტიამ განაცხადა, რომ უარს ამბობს ადგილობრივ არჩევნებში მონაწილეობაზე, რის შემდეგაც ელენე ხოშტარიამ და გედევან ფოფხაძემ შიმშილობა შეწყვიტეს
გოჩა მირცხულავა: კობახიძე მემკვიდრედ ბიძინას უნდა თუ არა, ამას არა აქვს მნიშვნელობა, კობახიძეს მიაჩნია, უკვე საკუთარი თავი მემკვიდრედ
1-3 ივლისს ზოგიერთ რაიონში მოსალოდნელია ხანმოკლე წვიმა ელჭექით
საგამოძიებო კომისია თანახმაა, გიორგი გახარია 2 ივლისს, დისტანციურად გამოკითხოს

2025 წლის ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდები

17.06.2025 ნახვები: 291

მსოფლიოს განვითარება კომპანიებზე და მათი დამფუძნებლების გადაწყვეტილებებზე არის დამოკიდებული, რადგან სწორედ ანტრეპრენიორები არიან ის ადამიანები, რომლებიც პროგრესს განაპირობებენ. კომპანიები ბრენდებს ფლობენ, რომელთა დახმარებით მომხმარებელს თავს აყვარებენ. ბრენდების გლობალური რეიტინგის შედგენა მრავალი კომპანიის ძალისხმევას მოითხოვს და ეს საქმე საერთაშორისო საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-მა ითავა, რომელიც კომპანიებს ბრენდის ფინანსური პარამეტრებით, ბაზრის წილით, მომხმარებელთა ლოიალურობით და მარკეტინგული ინვესტიციებით აფასებს.

დღეს სწორედ იმ პრემიულ ბრენდებს გაგაცნობთ, რომლებიც Brand Finance-ის შეფასებით მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ფასობს.

— Porsche

ღირებულება: $41.1 მლრდ
სფერო: ავტომობილები
კაპიტალიზაცია: $43.8 მლრდ

— CHANEL

ღირებულება: $37.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A

3 — Louis Vuitton

ღირებულება: $32.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A

4 — Hermes

ღირებულება: $19.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: $285 მლრდ

5 — Rolex

ღირებულება: $18.8 მლრდ
სფერო: საათების წარმოება
კაპიტალიზაცია: N/A

BM.GE

ყველას ნახვა
ყველას ნახვა