ლევან ხაბეიშვილი - ივანიშვილის გუნდი აღარ არსებობს, შეგვიძლია, ეს ხალხი მალე გავისტუმროთ - მშვიდობიანი დამხობა რეჟიმს
ირაკლი კობახიძე - არის გამოწვევები, რაც უკავშირდება, მათ შორის, აშშ-თან და ევროკავშირთან ურთიერთობებს
პრემიერმა სუს-ის უფროსად მამუკა მდინარაძის კანდიდატურა წარადგინა
ანრი ოხანაშვილმა სუს-ის უფროსის თანამდებობა დატოვა
თბილისის მერობის კანდიდატი, ირაკლი კუპრაძე, გუნდის წევრებთან ერთად თბილისელ პენსიონერებს შეხვდა
ევროკავშირი უკრაინას დამოუკიდებლობის დღისთვის 4 მილიარდ ევროს გადასცემს
დონალდ ტრამპი - ორ კვირაში გადავწყვეტთ, იქნება ეს მასშტაბური სანქციები, ტარიფები, თუ არაფერს არ გავაკეთებთ და ვიტყვით: „ეს თქვენი ბრძოლაა"
Zelensky on security guarantees for Russia: I don't know who is threatening them

2025 წლის ყველაზე ძვირად ღირებული ბრენდები

17.06.2025 ნახვები: 434

მსოფლიოს განვითარება კომპანიებზე და მათი დამფუძნებლების გადაწყვეტილებებზე არის დამოკიდებული, რადგან სწორედ ანტრეპრენიორები არიან ის ადამიანები, რომლებიც პროგრესს განაპირობებენ. კომპანიები ბრენდებს ფლობენ, რომელთა დახმარებით მომხმარებელს თავს აყვარებენ. ბრენდების გლობალური რეიტინგის შედგენა მრავალი კომპანიის ძალისხმევას მოითხოვს და ეს საქმე საერთაშორისო საკონსულტაციო კომპანია Brand Finance-მა ითავა, რომელიც კომპანიებს ბრენდის ფინანსური პარამეტრებით, ბაზრის წილით, მომხმარებელთა ლოიალურობით და მარკეტინგული ინვესტიციებით აფასებს.

დღეს სწორედ იმ პრემიულ ბრენდებს გაგაცნობთ, რომლებიც Brand Finance-ის შეფასებით მსოფლიოში ყველაზე ძვირად ფასობს.

— Porsche

ღირებულება: $41.1 მლრდ
სფერო: ავტომობილები
კაპიტალიზაცია: $43.8 მლრდ

— CHANEL

ღირებულება: $37.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A

3 — Louis Vuitton

ღირებულება: $32.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: N/A

4 — Hermes

ღირებულება: $19.9 მლრდ
სფერო: მაღალი მოდა
კაპიტალიზაცია: $285 მლრდ

5 — Rolex

ღირებულება: $18.8 მლრდ
სფერო: საათების წარმოება
კაპიტალიზაცია: N/A

BM.GE

ყველას ნახვა
ყველას ნახვა